Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate

INFORMATII PRELIMINARE

INTRODUCERE

Iti multumim pentru interesul fata de serviciile electronice oferite de platforma SE. Cand intri intr-o relatie de orice fel cu noi, ne incredintezi informatiile tale. Scopul acestei Politici de confidentialitate este sa iti explice ce date prelucram, de ce le prelucram si ce facem cu ele. Iti luam in serios confidentialitatea si nu vindem niciodata liste sau adrese de e-mail. Suntem constienti ca informatiile personale iti apartin, de aceea depunem toate eforturile sa le stocam in siguranta si sa le prelucram cu atentie. Nu oferim informatii unor parti terte fara a te informa. Aceste informatii sunt importante. Speram sa le citesti cu atentie. Nu luam decizii automate, inclusiv crearea de profiluri cu impact semnificativ asupra ta.

ALTE SERVICII

Aceasta Politica de confidentialitate nu acopera aplicatiile si site-urile altor terti la care poti ajunge prin accesarea link-urilor de pe platforma SE. Acest lucru excede controlului nostru. Te incurajam sa examinezi Politica de confidentialitate de pe orice site si/sau aplicatie inainte de a furniza date personale.

CINE SUNTEM NOI?

Primăria Municipiului Motru, persoana juridica cu sediul in Municipiul Motru, Județul Gorj, Bulevardul Gării, Nr.1, numita in continuare Primaria Municipiului Motru.
Potrivit legislatiei, Primaria Municipiului Motru este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale sa fie prelucrate in siguranta, am depus toate eforturile sa implementam masuri rezonabile pentru a le proteja.

CINE ESTI TU?

Potrivit legislatiei, tu, persoana fizica beneficiara a serviciilor noastre sau persoana aflata intr-o relatie de orice fel cu noi, esti o „persoana vizata”, adica o persoana fizica identificata sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenti in privinta prelucrarii de date si pentru a-ti permite sa iti exerciti cu usurinta, in orice moment, drepturile, am implementat masuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date si tu, persoana vizata.

ANGAJAMENTUL NOSTRU

Protectia informatiilor tale personale este foarte importanta pentru noi. De aceea, ne luam angajamentul sa respectam legislatia nationala si europeana privind protectia datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) nr. 679/2016 si, in special, urmatoarele principii:

  1. Legalitate, echitate si transparenta. Prelucram datele tale legal si corect. Suntem intotdeauna transparenti in privinta informatiilor pe care utilizam, iar tu esti informat corespunzator.
  2. Controlul iti apartine. In limitele legii, iti oferim posibilitatea de examina, modifica, sterge datele personale pe care le-ai impartasit cu noi si de a-ti exercita celelalte drepturi.
  3. Integritatea datelor si limitarea scopului. Utilizam datele numai in scopurile descrise la momentul colectarii sau in noi scopuri compatibile cu cele initiale. In toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislatia. Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale sunt corecte, complete si actualizate.
  4. Securitate. Am implementat masuri rezonabile de securitate si criptare, astfel incat sa iti protejam cat mai bine informatiile. Cu toate acestea, retine faptul ca niciun site web, nicio aplicatie si nicio conexiune la internet nu este complet sigura.
  5. SCHIMBARI. Putem schimba aceasta Politica de confidentialitate in orice moment. Toate actualizarile si modificarile prezentei Politici sunt valabile imediat dupa notificare, pe care o vom realiza prin afisare pe site si/sau notificare pe e-mail.
  6. INTREBARI SI SOLICITARI. Daca ai intrebari sau nelamuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau doresti sa iti exerciti drepturile legale in legatura cu datele pe care le detinem sau daca ai ingrijorari cu privire la modul in care tratam orice problema de confidentialitate, ne poti scrie la adresa de e-mail: primaria@primariamotru.ro.

INFORMATIILE TALE

CE FEL DE INFORMATII COLECTAM DESPRE TINE?

Cand interactionezi in orice fel cu noi este posibil sa ne dai sau sa primim din alte surse informatii incluzand:

  • Numele si prenumele
  • Date personale
  • Adresa de e-mail
  • Interesele si preferintele
  • Adresa
  • Informatii despre serviciile electronice utilizate
  • Informatii bancare

Este posibil sa colectam date prin module cookie sau alte tehnologii similare, inclusiv:

  • Adresa IP
  • Navigatorul de internet
  • Locatia

DE CE COLECTAM ACESTE INFORMATII?

Colectam informatiile tale in scopuri determinate si legitime care includ, dar nu se limiteaza la urmatoarele:

  • In vederea incheierii sau executarii unui contract dintre tine si noi. Retine faptul ca furnizarea datelor personale de identificare este obligatorie, in caz contrar nu iti putem livra documentele/avizele solicitate.
  • Pentru a-ti raspunde la intrebari si solicitari;
  • In scop de marketing, insa doar in situatia in care avem consimtamantul tau prealabil;
  • Pentru a oferi si imbunatati serviciile si produsele pe care le oferim;
  • Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
  • Pentru a ne apara impotriva atacurilor cibernetice;
  • Pentru crearea si/sau mentenanta conturilor;
  • Pentru a ne conforma legislatiei;
  • Pentru constatarea sau revendicarea unui drept in instanta;

CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE PENTRU PRELUCRARE?

Ti-ai dat consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Retine ca iti poti retrage in orice moment consimtamantul prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail: primaria@primariamotru.ro. Prelucrarea este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract intre tine si noi. Anumite informatii, precum datele tale de identificare personala are sunt obligatorii pentru livrarea serviciilor electronice prin intermediul SE.
Prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale.
In anumite situatii, prelucrarea datelor este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale, ca de exemplu pastrarea facturilor timp de 10 ani.

CAT TIMP STOCAM DATELE?

Stocam datele cu caracter personal doar pe perioada necesara indeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 10 ani de la livrarea serviciilor electronice solicitate prin SE sau ultima interactiune cu noi. Dupa incheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau sterse din sistemele informatice sau transformate in date anonime pentru a fi utilizate in scopuri de cercetare stiintifica, istorica sau statistica. Retine faptul ca in anumite situatii expres reglementate, stocam datele pe perioada care ne este impusa de lege.

CUM PARTAJAM INFORMATIILE TALE CU CEILALTI?

Putem dezvalui datele tale, respectand legea aplicabila, furnizorilor de servicii, furnizorului SE sau altor terti. Depunem in permanenta eforturi rezonabile pentru a ne asigura ca acesti terti au implementate masuri adecvate de protectie si securitate. Cu acesti terti avem clauze contractuale astfel incat datele tale sa fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor terti inainte de transmitere sau intr-un termen rezonabil si ne vom asigura ca orice transfer este legitim, avand la baza consimtamantul tau sau alt temei juridic.

Putem transmite datele si altor parti avand consimtamantul sau potrivit instructiunilor tale.

Vom putea, de asemenea, furniza informatiile tale cu caracter personal si catre parchet, politie, instantele judecatoresti si alte organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Ne vom asigura, in limite rezonabile, ca datele tale nu parasesc Spatiul Economic European, insa, in masura in care vom transfera date catre state din afara SEE, ne vom asigura, in toate cazurile, ca transferurile sunt legitime, avand la baza consimtamantul tau explicit sau alt temei legal.

CARE SUNT DREPTURILE TALE?

  • Dreptul de retragere a consimtamantului
  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale
  • Dreptul de acces asupra datelor
  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
  • Dreptul de stergere („dreptul de a fi uitat”)
  • Dreptul la restrictionarea prelucrarii
  • Dreptul de a solicita transmiterea datele pe care le avem despre tine catre alt operator
  • Dreptul de a te opune prelucrarii datelor
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri
  • Dreptul de a te adresa justitiei
  • Dreptul de depune o plangere in fata unei Autoritati de Supraveghere

Te rugam sa retii ca:

  • Daca vrei sa iti exerciti drepturile, o poti face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate la adresa de e-mail: primaria@primariamotru.ro.
  • Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Exista exceptii, de aceea fiecare cerere primita va fi analizata astfel incat sa decidem daca este intemeiata sau nu. In masura in care cererea este intemeiata, iti vom facilita exercitarea drepturilor. Daca cererea este neintemeiata, o vom respinge, insa te vom informa asupra motivelor refuzului si asupra drepturilor de a depune o plangere la Autoritatea de Supraveghere si de a te adresa justitiei.
  • Vom incerca sa raspundem solicitarii in termen de 30 de zile calendaristice. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit in functie de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numarul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica intr-un termen util.
  • Daca, desi depunem toate eforturile, nu reusim sa te identificam, iar tu nu ne furnizezi informatii suplimentare pentru a reusi sa te identificam, nu suntem obligati sa dam curs solicitarii.

INTREBARI, SOLICITARI SI EXERCITAREA DREPTURILOR

Daca ai intrebari sau nelamuriri cu privire la prelucrarea informatiilor tale sau doresti sa iti exerciti drepturile legale sau ai orice alta ingrijorare cu privire la confidentialitate, ne poti scrie la adresa de e-mail: primaria@primariamotru.ro.

Felicitari! Ai ajuns la final! Ne bucuram ca ti-ai facut timp sa afli cum iti protejam informatiile personale.